torsdag 14 juli 2022

NLI twittrar på twitter

Min gamla bloggpolare Dividendify annonserade nyligt brist på motivation avseende blogginlägg men att hen naturligtvis, som alla andra moderna och medvetna människor, återfinns på twitter. Känner mig hopplöst utelämnad och ifrånsprungen sittandes i samma kupé som Donald.




så jag chokade mig själv genom att googla in på twitter, fylla i lite uppgifter och hejsan hoppsan 20 sekunder senare var Northernlightsinvestment med i ytterligare en social gemenskap 👀

Nu ska jag bara lära mig hur man gör.




Vi ses på twitter !! // Northernlightsinvestment

2 kommentarer:

  1. Ja då har du kommit längre än mig. Jag har ingen twitter och jag vill nog inte ha det heller. Det skapar bara störningar för mig personligen. Och jag har heller inget att kvittra om, räcker gott med min lilla blogg :-) Men det fyller säkert en funktion för många miljoner andra människor.

    Mvh // PP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ähh...det var ett rent infall bara. Lite kul är det med att följa andra bloggkollegor "närmare". Mycket information finns oxå att tillgå. Men även väldigt mycket onödigt brus. Tror jag lessnar på vissa delar fort...

      Radera